رئیس پلیس راهنمای و رانندگی آذربایجان غربی گفت: کلیه پروژه‌های حفاری و عمرانی در ارومیه به علت سهولت عبور و مرور تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
کد خبر: ۵۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 22 February 2018

به گزارش تابناک ارومیه سرهنگ علی سعیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در جهت تسهیل ترافیک در سطح خیابان‌های شهر ارومیه و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ارگان‌های دولتی همه پروژه‌های عمرانی که باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان در سطح خیابان‌های اصلی و منتهی به مرکز شهر می‌شوند را تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف کردیم تا بتوانیم در روزهای منتهی به  پایان سال آرامش و رضایت‌مندی را دل مردم شکوفا بکنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در بیان همکاری بین نهادها گفت: طرح نوروزییک طرح کشوری است و همه نهادها باید در این طرح همکاری لازم را داشته باشند تا درنهایت با کاهش تصادفات منجر به فوت و یا جرحی در سطح جاده‌ها باشیم. در تصادفات، بیشترین عامل خود انسان است است و طبق تحقیقات ما در این زمینه بیشتر تصادفات در این استان مربوط به رانندگان غیربومی است که باید با اجرای برنامه‌ها جاده‌های استان را به مردم بشناسانیم.

سعیدی با اشاره به انجام رزمایش نوروزی گفت: طبق روال سال‌های گذشته، رزمایش نوروزی باهدف ایجاد آرامش و تسهیل عبور و مرور در روزهای پایانی از سال و ایام تعطیلات عید نوروز در بیست و سوم بهمن ماه آغاز و تا پانزدهمفروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار تصادفات سال جاری و سال گذشته خاطر نشان شد: این آمار اصلاً قابل قبول نیست و باید تلاش‌های بیشتری در این راستا انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در بیان همکاری بین نهادها گفت: طرح نوروزی یک طرح کشوری است و همه نهادها باید در این طرح همکاری لازم را داشته باشند تا درنهایت با کاهش تصادفات منجر به فوت و یا جرحی در سطح جاده‌ها باشیم. در تصادفات، بیشترین عامل خود انسان است و طبق تحقیقات ما در این زمینه بیشتر تصادفات در این استان مربوط به رانندگان غیربومی است که باید با اجرای برنامه‌ها جاده‌های استان را به مردم بشناسانیم. کلیه عملیات عمرانی حفاری در ارومیه متوقف شد.

سعیدی با اشاره به کم‌کاری در زمینه خط‌کشی محورهای استانی گفت: وضعیتخط کشی محورهای شریانی قابل قبول نیست و متأسفانه سال قبل نیز با تمامیپیگیری‌هایی که انجام شد نتوانستیم این مشکل را رفع کنیم که امیدواریم بهمحض مساعد شدن هوا مشکل حل شود.

وی با اشاره به توجه به انجام راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی گفت: اردوهای راهیان نور نه تنها در کشور که در بیرون از مرزها نیز جلب توجه می‌کند و باید تمامی تلاش خود را بکنیم تا حادثه‌ای رخ ندهد که یکی از این راهکارها ملزم نمودن رانندگان وسایل نقلیه عمومی به گذراندن کلاس‌های آموزشی می‌تواندباشد.

وی با بیان اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری و مراکز خدمات درمانی گفت: در ایام نوروز شهرداری پسماندهای شهری را به موقع و سرعت عمل بیشتری انجام خواهد داد چرا که وجود پسماند در سطح شهر علاوه بر مسائل بهداشتی موجب زشت دیده شدن شهر خواهد شد. تمامی مراکز درمانی و خدامت بهداشتی و داروخانه‌هایی که باید به‌صورت شبانه روزی فعالیت داشته باشند نیز مشخص شده است.

وی با شاره به تسهیل نمودن کروکی در تصادفات گفت: در جهت تکریم مهمان‌پذیری دستور داده شده برای کلیه تصادفات کروکی ترسیم شود تا مشکلات ناشی از بخش نیز تسهیل گردد.

سعیدی در اشاره به پاسخ‌گویی به نامه‌های اداری در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام نوروز و تعطیلات رسمی این سازمان به کلیه نامه‌های که از سوی اداره‌ها ارسال شود در کمترین زمان جواب خواهد داد.

وی با اشاره به هدف آشنا کردن مسافرین با جاده‌ها و خیابان‌ها خاطرنشان شد: در راستای ارزش نهادن به میهمانان نوروزی بنر و تابلوهای اخباری نصب‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار